torsdag den 7. juni 2012

Lader op...

til en aftenvagt.
Og efter en formiddag med lidt forskellige huslige sysler og en løbetur (forsøger at komme i bedre form, men med en enkelt løbetur i ugen, går det lidt langsomt), står den sidste time på te, bastogne kiks, blogskrivning og måske lidt hækleri.

Spirrevippen er i dagpleje, så huset er helt stille. Jeg savner ham helt ind i knoglerne, når han ikke er her og kravler rundt på gulvet og hygger sig med sit legetøj eller piller ved alt det, han ikke må. Men samtidig så nyder jeg at have lidt tid for mig selv. Tid til at gøre nogle af de ting, som jeg bare ikke når, når jeg meget hellere vil sidde på gulvet med ham, eller der skal laves aftensmad og vi skal igennem bade- og putteritualet. På det plan er jeg ret priviligeret at have skiftende vagter, selvom jeg ikke synes, det er super fedt at efterlade drengene hjemme, når de har fri.

Nå jeg vil nyde den sidste nu halve time inden jobbet kalder, med at hækle videre på den pude, jeg er igang med.
Hav en dejlig eftermiddag.

2 kommentarer:

  1. God arbejdslyst - ska selv på nattevagt

    SvarSlet
  2. I pay a visit everyday a few sites and blogs to read
    articles, however this webpage presents feature based content.


    My homepage :: Topher DiMaggio

    SvarSlet

Dine kommentarer er det, der gør det sjovt at blogge... Så send mig gerne nogle ord :)